Przejdź do głównej zawartości

Jesień w stylu Boho

Nie tyle o stylu Boho co o byciu sobą...



Kim jestem? Kobieta, która nie boi się wyzwań, to napewno.
Lubię kiedy mój strój odzwierciedla mój charakter...
Czyli szalona, zwariowana, z pazurem...







Lubię luźne swetry, ale najbardziej w połączeniu z czymś mega sexi...


Luźna bluzeczka z fredzlami, imitująca coś w rodzaju sukienki, kabaretki i kozaki za kolano...


Cała stylizacje dopełniają dwa swetry- w zależności od nastroju 😘



Dobry makijaż i fryzura to dopełnienie całego look'u ✌😈
Idealny na wieczorne wyjście do kina czy randkę 💓



Swetr kolorowy kupiony w rynku
Swetr szaro- biały z lumpa
Kozaki, sklep stacjonarny, firma Nio-Nio na pudełku
Kabaretki plus size- Lida Producent Rajstop


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

YOUR LIFE YOUR CHOICE... FIND YOUR SIZE

Wpis ten dedykuje wszystkim kobietom, które szukaja swojej drogi w życiu, swojego miejsca na ziemi, swojego ja... Kobietom, ktore jak ja kiedyś czuly sie mało wartościowe niekochane i nie potrafią zaakceptować swojego ciała... ...wszystko zaczyna sie w głowie, pamietaj...! Ludzie zawsze będą Cię oceniać. Więc pieprz to! Żyj tak jak lubisz i nie przejmuj się! Nigdy nie pomyślała bym ze blog plus size i moda stanie sie moją pasją i sposobem na życie. Ze poznam tyle wspaniałych osób na swojej drodze i zdobede się na odwage by po trzech latach zrobić tak piękną i zmysłową sesje... Mam prawie 29 lat, przeszłam w życiu wiele i dużo czasu zajeło mi dojście do miejsca w ktorym teraz  jestem... chociaż jestem bardzo silną osobą to niestety ale też bardzo łatwo jest mnie zrazić... Pokazanie Wam siebie wymagało wielkiej odwagi chociąz w głębi duszy mam nadzieję, że przyczyni się to do tego że przynajmniej kilka z Was spojrzy na siebie przychylnym okiem. Jestem mat

Luksusowe Rajstopy Kompresyjne

Ostatnio podczas sesji zdjęciowej na wyprzedaż płaszczy od Dana miałam przyjemność testowania nowości od LIDA Producent Rajstop czyli Rajstopy Kompresyjne 💪👍 Wykorzystałam Rajstopy 30den w kolorze jasny beż.  http://sklep.lida.com.pl/glowna/110-art-113-rajstopy-kompresyjne-size-30-den-elastan.html Na pozór zwykle rajstopki, niczym nie różniące się od inny ale zaraz po otwarciu czeka na nas mile zaskoczenie...  Juz podczas zakładania czuć że rajstopy pomimo tego że wyglądają na zwyczajne z lycra to sa niezwykle elastyczne i delikatne, bardzo miękkie i przyjemne w dotyku.  Nie są szorstkie jak zwykle rajstopy, nie powodują zaciągania się na skórze tylko poprostu po niej płyną.  Nie powodują nieprzyjemnego uczucia zachaczania o skórę tylko serio działają jak kompres, otaczając skórę nóg.  To co producenci piszą o swoim nowym produkcie to 100 % prawdy i podpisuje się pod tym obiema rękami!  ☑️Modelują i wyglądają sylwetkę  ☑️Delikatny masaż  ☑️Poprawa

Walentynki w Agawie 💗💗💗

Dzień Zakochanych... Każda kobieta tego dnia chciałaby czuć się wyjątkowo... Kwiaty, kolacja, czerwone wino... Ja mam dla Was czekoladki 😄😘😉 Zdjęcia w knajpie... Ale to już było...ważny jest klimat, oczywiście 😉 magiczny klimat zdjęć... Chciałabym być wróżka i swoją magiczną różdżka, uczynić szczęście każdej a Was... Może spróbuję... Pobujajmy w obłokach... Idealne na tą okazję będą czerwone róże... Ja je uwielbiam!!! Jeśli wolisz inne kwiaty, mogę dac ci ... Wszystko po to byśmy przez chwilę czuły się ważne i potrzebne... Przecież wszystko co ważne w życiu to miłość ❤❤❤ Happy Valentines Day! Dziękuje Sukienka: Dana Collection http://danacollection.com.pl/ Kwiaciarnia: Agawa https://www.facebook.com/agawawyszkow/