Przejdź do głównej zawartości

Marry Christmas and Happy New Year!!!




Jutro Wigilia Bożego Narodzenia... Czas spokoju, pojednania, spotkań z bliskimi...
Jak co roku o tej porze napewno już wiesz co chcesz ubrać w ten jeden, jedyny i wyjątkowy dzien w roku...
i pomimo, ze nie to jest najważniejsze tego dnia to każda z Nas po tym całym świątecznym maratonie kuchenno zakupowym chciałaby odetchnąc i poczuć sie pięknie i wyjątkowo...

W tym wpisie znajdziesz kilka propozycji ode mnie na kreacje świąteczno - sylwestrowo- noworoczne dzieki współparacy z DANA Collection miedzy innymi!

Pierwsza z nich to sukienka AGATA! Sukienka klasyczna, niezwykle subtelna gdzie główną rolę grają detale... mówię tutaj o rozcięciu na rekawach ozdobionych na łączeniach małą niespodzianka ;) główne skrzypce gra tutaj kolor sukienki i ponadczasowy fason ;)








Druga propozycja od DANA to sukienka DAFNE! Idealna na wigilijną kolację, elegancka sukienka z rozporkiem z przodu i wiązaniem w pasie. Delikatna, ozdobiona sama w sobie wzorem na materiale.




Kolejna propozycja to klasyczna sukienka PAULA... to co ją wyróznia to wzor i elastyczny, uciągliwy materiał oraz kieszenie czyki to co luuuuubimy bardzo!





Tym sympatycznym akcentem przeszlismy blizej Nowego Roku... Karnawał... zabawa!

Podobna forma i wygodny krój oraz materiałowy wzór- kropeczki, to również PAULA!
Sukienka wystepuje też w takim wydaniu. Co Wy na to?
Pomimo, że sukienka jest na maxa uniwersalna to w takim wydaniu wydaje mi sie, że jest mega kobieca właśnie dzieki dodatkom!
Bardzo czesto wyznaję zasadę ze mniej znaczy wiecej, więc czemu nie?










Rozkręcamy impreze bo jest prawie pólnoć! Przydałoby się trochę blasku i koloru ;) Tu genialnie sprawdzi się ponadczasowa sukienka CHEER!
Pięknie się mieni i jest dużo bardziej odważna a to wszystko dzięki przekładanemu dekoltowi i delikatnemu marszczeniu na boku sukienki :)













Mam dla Was jeszcze jedną propozycję... Tym razem kultowa sukienka od TONO Moda PLUS SIZE czyli MAKAN!
Ta sukienka podbiła Wasze serca do tego stopnia że postanowiłam ją Wam pokazać ponownie przy okazji wpisu sylwestrowo-karnawałowego!

Sukienka tak skradła Wasze serducha że TONO wprowadziło ją dla Was ponownie w kilku kolorach! I to sporo przed świetąmi więc mysle ze duzo z Was bedzie mogło cieszyć się nią przy wigilijnym stole czy też na imprezach sylwestrowych! Moje propozycje w wersji light i nieco bardziej niegrzecznej znajdziecie poniżej!






















W tym miejscu ogromne podziekowania należą sie dla firmy LIDA PLUS SIZE za to że zawsze mogę na Was liczyć i chętnie wspieracie moje projekty swoimi produktami!
Lida jest bezwzględnie najwiekszym i najlepszym producentem rajstop plus size w Polsce, zarówno ze względu na dostepność rozmiarów i produktów ale też na ludzi którzy tam pracują i chętnie słuchają naszych prósb i uwag byśmy mogły czuć się na maxa komfortowo :) 

Dodatkami do sesji zajęła się ALICEMADE.PL  która co jakiś czas raczy nas swoimi nowościami dzieki zwinnym rączkom Alicji :* 
Dziekuje!

Specjalne podziękowania Swiąteczno Noworoczne należą sie również Ani czyli OBCYKANA Fotografia Wyszków
To już przeszło dwa lata współpracy za nami i życze nam co najmniej dwa razy tyle jeszcze!
Dziękuję za te wszystkie chwile tak pięknie uwiecznione Twoim aparatem!

Chciałabym podziekować wszystkim, którzy przyczynili się do tego że mój blog, 
Facebook Plus Fajterka
oraz 
 cały czas istnieją i że chcecie dzielić ze mną te codzienną radość tworzenia czegoś wyjątkowego dla mnie!

Dziękuję wszystkim firmom i ludziom, które były i są ze mną w tym 2018 roku, dażą mnie zaufaniem i pozwałają sie rozwijać codziennie!

DANA
ALICEMADE.PL
LIDA PLUS SIZE
NATALI Bielizna Twoich Marzeń
MITEX
HAMANA
IWA
BON Prix
TONO moda plus size
OBCYKANA FOTOGRAFIA WYSZKÓW
Ryszard Umiński
Aleksandra Kozioł Fotografia


Z okazji zbliżających sie Swiąt Bożego Nardzodzenia, pragnę złożyć Wam życzenia zdrowia, szczęscia, powodzenia.
Niech nadchodzące świeta bedą dla Was niezapomnianym czasem, spędzonym bez pospiechu, trosk i zmartwień. Zyczę wam aby odbyły sie w spokoju, radości , wsród rodziny, przyjaciół oraz wszystkich bliskich Wam osób dając radość i odpoczynek oraz nadzieje na NOWY ROK!
Aby byl lepszy niż ten co właśnie mija, dla Was i Waszych rodzin !
Wesołych i spokojnych Swiąt! 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

YOUR LIFE YOUR CHOICE... FIND YOUR SIZE

Wpis ten dedykuje wszystkim kobietom, które szukaja swojej drogi w życiu, swojego miejsca na ziemi, swojego ja... Kobietom, ktore jak ja kiedyś czuly sie mało wartościowe niekochane i nie potrafią zaakceptować swojego ciała... ...wszystko zaczyna sie w głowie, pamietaj...! Ludzie zawsze będą Cię oceniać. Więc pieprz to! Żyj tak jak lubisz i nie przejmuj się! Nigdy nie pomyślała bym ze blog plus size i moda stanie sie moją pasją i sposobem na życie. Ze poznam tyle wspaniałych osób na swojej drodze i zdobede się na odwage by po trzech latach zrobić tak piękną i zmysłową sesje... Mam prawie 29 lat, przeszłam w życiu wiele i dużo czasu zajeło mi dojście do miejsca w ktorym teraz  jestem... chociaż jestem bardzo silną osobą to niestety ale też bardzo łatwo jest mnie zrazić... Pokazanie Wam siebie wymagało wielkiej odwagi chociąz w głębi duszy mam nadzieję, że przyczyni się to do tego że przynajmniej kilka z Was spojrzy na siebie przychylnym okiem. Jestem mat

Luksusowe Rajstopy Kompresyjne

Ostatnio podczas sesji zdjęciowej na wyprzedaż płaszczy od Dana miałam przyjemność testowania nowości od LIDA Producent Rajstop czyli Rajstopy Kompresyjne 💪👍 Wykorzystałam Rajstopy 30den w kolorze jasny beż.  http://sklep.lida.com.pl/glowna/110-art-113-rajstopy-kompresyjne-size-30-den-elastan.html Na pozór zwykle rajstopki, niczym nie różniące się od inny ale zaraz po otwarciu czeka na nas mile zaskoczenie...  Juz podczas zakładania czuć że rajstopy pomimo tego że wyglądają na zwyczajne z lycra to sa niezwykle elastyczne i delikatne, bardzo miękkie i przyjemne w dotyku.  Nie są szorstkie jak zwykle rajstopy, nie powodują zaciągania się na skórze tylko poprostu po niej płyną.  Nie powodują nieprzyjemnego uczucia zachaczania o skórę tylko serio działają jak kompres, otaczając skórę nóg.  To co producenci piszą o swoim nowym produkcie to 100 % prawdy i podpisuje się pod tym obiema rękami!  ☑️Modelują i wyglądają sylwetkę  ☑️Delikatny masaż  ☑️Poprawa

Walentynki w Agawie 💗💗💗

Dzień Zakochanych... Każda kobieta tego dnia chciałaby czuć się wyjątkowo... Kwiaty, kolacja, czerwone wino... Ja mam dla Was czekoladki 😄😘😉 Zdjęcia w knajpie... Ale to już było...ważny jest klimat, oczywiście 😉 magiczny klimat zdjęć... Chciałabym być wróżka i swoją magiczną różdżka, uczynić szczęście każdej a Was... Może spróbuję... Pobujajmy w obłokach... Idealne na tą okazję będą czerwone róże... Ja je uwielbiam!!! Jeśli wolisz inne kwiaty, mogę dac ci ... Wszystko po to byśmy przez chwilę czuły się ważne i potrzebne... Przecież wszystko co ważne w życiu to miłość ❤❤❤ Happy Valentines Day! Dziękuje Sukienka: Dana Collection http://danacollection.com.pl/ Kwiaciarnia: Agawa https://www.facebook.com/agawawyszkow/