Przejdź do głównej zawartości

PCHLI TARG CZYLI WIELKIE SALE!




Tym razem postanowilam przygotować dla Was dość duza wyprzedaż. 
Znajdziecie tutaj zarówno rzeczy nowe z metkami jak i uzywane, ale w bardzo dobrym badz idealnym stanie.


Mam nadzieję ze kazda z Was znajdzie tutaj coś dla siebie

Piszcie ktora ze stylizacji najbardziej przyadła Wam do gustu, bo bardzo mnie to ciekawi. Czego szukacie na takich wyprzedażach? Czy sa to bardziej ubrania na codzien czy inne wazniejsze wyjscia? 

Jak wiecie, u mnie mozecie znaleśc prawdziwe perełki, nie tylko na codzien ale też piekne sukienki na ważne wyjscie czy eleganckie płaszczyki do nich.

Zapraszam do galerii poniżej. Pod kazdym zestawem zdjec znajduje sie opis z wymiarami i cena.

Dla ułatwienia dodam ze mam 175cm wzrostu , 120cm w biuscie i 135 biodra.

Jesli coś Wam sie spodoba piszcie do mnie na priv . Czekam na Wasze screeny i kto pierwszy ten lepszy!













Sukienka "mgiełka" , idealna do jesiennych stylizacji, legginsów czy grubych rajstop.
F&F, idealnie pasuje na rozmiar 46-50, czyli biust 110-120, biodra 120-140
cena 80zł






Piękna długa, brązowa sukienka F&F z ozdobnym pasem pod biustem, stan idealny

  Pasuje na rozmiar 48-52, czyli biust 110-130 max, biodra 130-140

cena 80zł







 Słodki czerwony sweterek M&S Collection
stan idealny, rozmiar 48-52, uciagliwy, 
cena 60zł









Sukienka khaki, M&S Collection, stan b.dobry
pasuje na rozmiar 48-52/54, bardzo uciągliwa, dzienina w prążek
cena 70zł

Bluza BOMBER MORO Bigger Queen, nowa z metka, dzianina najwyższej jakości z meszkiem pod spodem, pasuje na rozmiar 48/52
cena 199zl (nowa na zamówienie 249zl)









Marynarka GAPSULE, nowa z metka, rozmiar 44-46
cena 90zł

sweterek NEW LOOK, stan idealny, z metki 12, 44-48/50
cena 40zł

spodnie nowe, firma E. 
metka zdjeta tylko do zdjec, pasuje na 50/52 biodra 140 max
cena 70zl







 sukienka w panterke, TU. mgiełka
stan b.dobry, rozmiar 46/50, gumka w pasie
cena 60zł







sukienka TU. nowa z metką
dzianina, uciągliwa pasuje na rozmiar 48/52
cena 80zł






sukienka WALLIS stan idealny,
w piękne pstrokate wzory, z metki 20 czyli polskie 48,
 bardzo uciągliwa, bedzie pasować na 46-50, biust do 125max,
cena 70zł






sweter/tunika/sukienka bordo Grace TU
bedzie pasował na 46/50, stan b,dobry, do kompletu pasek
cena 60zł










bluzeczka nowa z metka ASOS
z metki 46, pasuje na 46/50
cena 70zł

spódnica BOJÓWKA Bigger Queen
stan idealny, rozmiar 50/52, dł 70cm
cena 110zł (nowa 169)







Sukienki nowe od Dana COLLECTION,
czarna rozmiar 54 z metki, biust 130, biodra 140max, dł ok105
turkus, rozmiar z metki 50, biust 110, biodra 125max, dł ok 100
cena po 150zł





kostium kąpielowy nowy, C&A
rozm z metki 54, na duzy biust
cena 80zł





plaszcz nowy z metką Dana COLLECTION
rozm z metki 44, biust 100, biodra 120
cena 260zł




spodnie stan idealny, DENIM CO.
z metki 48, biodra 125-130
cena 60zl







płaszcz nowy z metką od Dana COLLECTION
z metki 52, biust do 130-135, biodra 145-150
cena 250zł



nowa sukienka od DANA
elastyczna koronka na podszewce
z metki 50, biust 115-125, biodra 130-140,
cena 150zł





sukienka nowa od DANA,
z metki 52, biust 120-130, biodra 130-145-uciągliwa 
cena 150zł




płaszcz nowy z metka od DANA
z metki 46, biust 110, biodra 125
cena 260zł



piekna sukienka od DANA z ozdobnym dekoltem z cyrkoniami i szyfonem
nowa , z metki 50, biust do 110, biodra do 120
cena 150zł

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

YOUR LIFE YOUR CHOICE... FIND YOUR SIZE

Wpis ten dedykuje wszystkim kobietom, które szukaja swojej drogi w życiu, swojego miejsca na ziemi, swojego ja... Kobietom, ktore jak ja kiedyś czuly sie mało wartościowe niekochane i nie potrafią zaakceptować swojego ciała... ...wszystko zaczyna sie w głowie, pamietaj...! Ludzie zawsze będą Cię oceniać. Więc pieprz to! Żyj tak jak lubisz i nie przejmuj się! Nigdy nie pomyślała bym ze blog plus size i moda stanie sie moją pasją i sposobem na życie. Ze poznam tyle wspaniałych osób na swojej drodze i zdobede się na odwage by po trzech latach zrobić tak piękną i zmysłową sesje... Mam prawie 29 lat, przeszłam w życiu wiele i dużo czasu zajeło mi dojście do miejsca w ktorym teraz  jestem... chociaż jestem bardzo silną osobą to niestety ale też bardzo łatwo jest mnie zrazić... Pokazanie Wam siebie wymagało wielkiej odwagi chociąz w głębi duszy mam nadzieję, że przyczyni się to do tego że przynajmniej kilka z Was spojrzy na siebie przychylnym okiem. Jestem mat

Luksusowe Rajstopy Kompresyjne

Ostatnio podczas sesji zdjęciowej na wyprzedaż płaszczy od Dana miałam przyjemność testowania nowości od LIDA Producent Rajstop czyli Rajstopy Kompresyjne 💪👍 Wykorzystałam Rajstopy 30den w kolorze jasny beż.  http://sklep.lida.com.pl/glowna/110-art-113-rajstopy-kompresyjne-size-30-den-elastan.html Na pozór zwykle rajstopki, niczym nie różniące się od inny ale zaraz po otwarciu czeka na nas mile zaskoczenie...  Juz podczas zakładania czuć że rajstopy pomimo tego że wyglądają na zwyczajne z lycra to sa niezwykle elastyczne i delikatne, bardzo miękkie i przyjemne w dotyku.  Nie są szorstkie jak zwykle rajstopy, nie powodują zaciągania się na skórze tylko poprostu po niej płyną.  Nie powodują nieprzyjemnego uczucia zachaczania o skórę tylko serio działają jak kompres, otaczając skórę nóg.  To co producenci piszą o swoim nowym produkcie to 100 % prawdy i podpisuje się pod tym obiema rękami!  ☑️Modelują i wyglądają sylwetkę  ☑️Delikatny masaż  ☑️Poprawa

Walentynki w Agawie 💗💗💗

Dzień Zakochanych... Każda kobieta tego dnia chciałaby czuć się wyjątkowo... Kwiaty, kolacja, czerwone wino... Ja mam dla Was czekoladki 😄😘😉 Zdjęcia w knajpie... Ale to już było...ważny jest klimat, oczywiście 😉 magiczny klimat zdjęć... Chciałabym być wróżka i swoją magiczną różdżka, uczynić szczęście każdej a Was... Może spróbuję... Pobujajmy w obłokach... Idealne na tą okazję będą czerwone róże... Ja je uwielbiam!!! Jeśli wolisz inne kwiaty, mogę dac ci ... Wszystko po to byśmy przez chwilę czuły się ważne i potrzebne... Przecież wszystko co ważne w życiu to miłość ❤❤❤ Happy Valentines Day! Dziękuje Sukienka: Dana Collection http://danacollection.com.pl/ Kwiaciarnia: Agawa https://www.facebook.com/agawawyszkow/